Rabu, November 23, 2011

mesir alyoum

Bismillah..

short post..

1)Alhamdulillah..alhamdulillah..tahun 2 yang bermakna insyaAllah walaupun banyak taklifan untuk tahun ni,harapnya lebih dekat pada DIA.AMIN3 ;)

2)DEGIL..azam baru tahun nie.taknak degil dah *abaikan.

3)Sekarang, mesir makin atau masih kucar-kacir..Al-kisah rakyat dah tak sabar nak pilihanraya. Tapi batu penghalangnya, tentera pulak nak tangguh2kan atas sebab yang tak berapa nak jelas. Jadi bermuhazarat (demo) lah syabab mesir di tahrir dan kawasan yang sama waktu dengannya..

Mungkin jadi lebih teruk dari 25 JANUARI yang dulu.. Allah..doakan yang terbaik. moga cepat2 aman..baru demo di tahrir uni dah ditutup..kelas batal..doktor2 suruh balik rumah cepat2..pekeliling dah dikeluarkan..seniors dah pesan pastikan bekalan makanan ada dan cukup..kena keluarkan duit yang cukup sebab bank banyak dah tutup.

Sama macam januari lepas....

adakah.........


Evakuasi? Nauzubillah tak nak!


p/s: kesian blog ni T.T

2 ulasan:

  1. awk! sy tertggu2 pos awk!lame sgt menyepi..rindu laaa!!!!!! :(

    BalasPadam